Manado 6

28 mei 2015 - Manado, Indonesië

De laatste 2 dagen zijn we erg rustig  geweest. Woensdag  alleen  wezen  lunchen  met Bian en José.  En donderdag  hetzelfde. We waren  het reizen  toch wel  een beetje  zat. En willen  toch wat uitgerust  aan de lange terugreis beginnen.

Wat betreft onze zoektocht  naar de zusjes,  hebben we  niet veel  vooruitgang  geboekt.  We hebben  het verhaal  aan heel wat mensen vertelt en de foto's  laten  zien. De reacties  waren  voornamelijk  erg leuk. Ook wat suggesties  over hoe we het beste zouden  zoeken.  Sommigen  dachten  de plaats  te herkennen.  Ik is er even sprake  geweest  om het in een  kerkblad  te plaatsen,  maar ook dat  ging  niet door.  Om eerlijk  te zijn,  zit er niet  veel schot in de zaak.

We hebben  vandaag  nog een katje  gered.  Zie de foto.

We bereiden  ons nu voor  op de lange terugreis.

Als we thuis  zijn, maken  we nog  een eindverslag

Dus tot dan

De groeten  van

Jan en Teunisjan

1. Yvonne van Ewijk:
    Goede reis!
  2. Look:
    28 mei 2015
    Goed bezig mannen - een filiaal van de Stichting Superkatten?
  3. Luuk:
    Goede reis terug!!
  4. Carla / Astrid:
    28 mei 2015
    leuk dat het leuk en interessant is geweest !jammer dat jullie wat jullie zusjes betreft niet veel zijn opgeschoten.
    Geniet en rust nog maar wat en dan veilig naar huis!groetjes Carla en Astrid
  5. Janet en Bas:
    28 mei 2015
    Goeie reis terug lieve familie!
  6. Cor van Dongen:
    28 mei 2015
    Een goede en veilige terug reis.
  7. Dick de Bruin:
    28 mei 2015
    Ok Mannen jammer dat de zoektocht van de zusjes niet gelukt is.Een veilige en voorspoedige terugreis gewenst.
  8. Wim van Ewijk:
    28 mei 2015
    Mannen de verhalen en foto's waren mooi, een goede terugreis gewenst.
  9. Toni:
    28 mei 2015
    De grote reis zit er bijna op hoop dat je genoten heb wacht op jullie eind verslag. Nu wens ik je een hele goede vlucht. Gr, Toni
  10. Jose Peters:
    29 mei 2015
    Het is leeg en stil hier in huis, alleen af en toe het gemiauw van Jimmy, mijn nieuwste vriendje dankzij deze twee redders. Hele goed reis jongens en tot ziens in Nederland. Jullie waren zeer aangenaam gezelschap.
  11. Joke amersfoort:
    29 mei 2015
    Mannen nogmaals bedankt voor de prachtige verhalen en de foto"s en een hele goede reis retoer naar Nederland en ik wens jullie voor de toekomst heel veel liefde, gezondheid en geluk toe samen met jullie families. groeten van je tante .
  12. Joke en Jan:
    29 mei 2015
    Een goede en voorspoedige terugreis toegewenst.
  13. Leonie en Jan:
    31 mei 2015
    Goede en veilige terugreis!